Report dead links to pentaedron@gmail.com
Twingly BlogRank
I heart FeedBurner

Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2009

Προσοχή. Απάτη!!!

Το παρακάτω email ήρθε σήμερα στο ηλεκτρονικό μας γραμματοκιβώτιο.
Διαβάστε το.
Κατά καιρούς λαμβάναμε διάφορα email στα αγγλικά από κάποιον ή κάποια που ήθελε τη βοήθεια μας, δήθεν.
Τώρα το λάβαμε και στα ελληνικά, και τι ελληνικά, κονγκολέζικα.

Αν λάβατε και εσείς το παρακάτω, μην κάνετε τον κόπο να απαντήσετε, είναι απάτη.


Αγαπητοί μου
Ξέρω ότι αυτό θα έρθει mail για να σας προκαλέσει έκπληξη, δεδομένου ότι δεν πληρούν, ή ότι είχε μια προηγούμενη αλληλογραφία, παρακαλώ να φέρει μαζί μου για την ταλαιπωρία, μου αρέσει να έχει μια καλή σχέση με εσάς, και έχω ένα ειδικό λόγο για τον οποίο θ αποφάσισε να γράψω λόγω του επείγοντος χαρακτήρα της κατάστασης μου.
Αυτό μου δίνει μεγαλύτερη χαρά γιατί εγώ πιστεύω ότι και οι δύο πρέπει να είναι πρόθυμοι να μάθουμε ο ένας τον άλλο κατά βάθος, το μερίδιο της μοναξιάς και τις σκέψεις μου, πριν προχωρήσουμε περαιτέρω, θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία να εισαχθεί πλήρως τον εαυτό μου σε εσάς.

Το όνομά μου είναι Amah Πατρίς Καμάρα, είμαι 25 ετών, νέοι αφρικανοί όμορφη γυναίκα από τη Γκόμα στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, το χόμπι μου είναι το κολύμπι, διαβάζοντας περιοδικά και ρομαντικά μυθιστορήματα. Είμαι η μόνη κόρη του Late Δρ Πατρίς Καμάρα, πριν από το θάνατο του πατέρα μου ήταν πολύ καλά γνωρίζουν οι έμποροι σε κακάο, Kola-ξηροί καρποί, καρύδια ανακαρδιοειδών, των τεχνών και των έργων ανάπτυξης γης, ο πατέρας και η μητέρα μου σκοτώθηκαν από άγνωστο όπλο ανδρών κανείς δεν γνωρίζουμε τον λόγο για τον οποίο δολοφονήθηκαν. Η μητέρα μου πέθανε σε επιτόπου ενώ ο πατέρας μου ήταν σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο όπου έμεινε και πέθανε, αλλά πριν από το θάνατό του που μου έδειξε τα πάντα για αυτά τα χρήματα, δεδομένου ότι είμαι το μόνο παιδί που έχει.

Είμαι περιορίζεται σε επαφή μαζί σας λόγω της κακοποίησης Είμαι παραλαβή από το βήμα της μητέρας μου, που προγραμματίζεται να λάβει όλα τα μακριά μου αργά πατέρα του ταμείου και τις ιδιότητες από μένα, δεδομένου ότι ο απροσδόκητος θάνατος της αγαπημένης μου πατέρα, εν τω μεταξύ ήθελα να διαφύγουν προς την Ευρώπη, αλλά έχει απόκρυψη μακριά μου διεθνές διαβατήριο και άλλων πολύτιμων εγγράφων που ταξιδεύουν.

Ευτυχώς που δεν ανακαλύπτουν όπου διατηρείται ο πατέρας μου του αρχείου που περιέχει σημαντικά έγγραφα. Γι 'αυτό και αποφάσισε να τρέχει προς το στρατόπεδο προσφύγων, όπου είμαι σήμερα ζητούν άσυλο στο πλαίσιο της Ύπατης Αρμοστείας των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες στο παρόν Ντακάρ, της Δημοκρατίας της Σενεγάλης.

Θέλω να επικοινωνήσουμε μαζί σας προσωπικά για μία μακροπρόθεσμη επιχειρηματική σχέση και την βοήθεια των επενδύσεων στη χώρα σας, ο πατέρας μου κατατεθεί το ποσό των USD $ 9,7 εκατομμύρια δολάρια σε μια Τράπεζα με το όνομά μου, όπως ο πλησιέστερος συγγενής. Ωστόσο, θα διαβιβάσει τα τέλη του πατέρα μου δικηγόρο της επαφής με την Τράπεζα επαφή, ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για τα αναγκαία έγγραφα για την επιβεβαίωση της αποδοχής για να σας βοηθήσει μου για τη μεταφορά και των επενδύσεων του ταμείου. Όπως θα με βοηθήσει στην επένδυση, και θα ήθελε να ολοκληρώσει τις σπουδές μου. Ως πρόσφυγα σύμφωνα με την Ύπατη Αρμοστεία των Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες, δεν επιτρέπεται από το νόμο να ανοίξει λογαριασμό σε οποιαδήποτε τράπεζα ή να κάνει τη μεταφορά από τον εαυτό μου ότι είναι ο λόγος που χρειάζονται τη βοήθειά σας.

Όπως ήμουν στο πρώτο έτος μου στο πανεπιστήμιο, όταν άρχισε η κρίση στη ζωή μου. Επιθυμία μου είναι να σας αποζημιώσει με το 10% του συνόλου των χρημάτων, μόλις η μεταφορά έχει να γίνει εάν ίσως δεν έχετε δει αρκετά καλό σας ως δυναμικό εταίρο ζωής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφάσισε να επικοινωνήσει μαζί σας. Παρακαλώ όλες τις ανακοινώσεις θα πρέπει να είναι μέσα από αυτήν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο για σκοπούς εμπιστευτικές.

Από τη στιγμή που θα λάβει τη θετική ανταπόκριση που δείχνει το ενδιαφέρον σας, θα βάλει τα πράγματα σε δράση αμέσως. Με βάση τα παραπάνω, θα εκτιμούσα ένα επείγον μήνυμα που θα δηλώνει την ικανότητα και την προθυμία της να χειριστεί αυτή τη συναλλαγή ειλικρινά.

Θέλω να ξέρεις ότι όλοι οι πρόσφυγες από διάφορες αφρικανικές ζώνες πολέμου σχισμένη τη διαμονή τους στο στρατόπεδο προσφύγων είναι να ληφθεί μέριμνα από αιδεσιμότατος John Onah κληρικών που είναι ο άνθρωπος στον έλεγχο του (Χριστού Εκκλησία του Βασιλιά), η εκκλησία στο στρατόπεδο προσφύγων. Είναι ένα πολύ όμορφο και πιστός υπηρέτης του Θεού. Αν θέλετε να επισκεφθείτε μου στη Σενεγάλη, θα πρέπει να έρθει άμεσα στο στρατόπεδο προσφύγων για την άφιξή σας στο Ντακάρ. Όταν έρθει θα πρέπει να ρωτήσετε τον υπεύθυνο ασφαλείας της πύλης σχετικά με Amah Πατρίς Καμάρα από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Θα μου στείλετε στο γυναικείο ξενώνα. Ανυπομονώ να σε δω στη Σενεγάλη.

Θα σας επισυνάπτεται φωτογραφία μου για να με δει στο επόμενο μου mail σας για να γνωρίζουν.
Παρακαλώ να διατηρηθεί αυτή η επιχειρηματική πρόταση μόνο για τον εαυτό σας, δεν θα αποκαλύψει σε ανθρώπους μέχρι το να είναι πάνω από τις επιχειρήσεις, από τη στιγμή που το ταμείο έχει μεταφερθεί, θα είμαι μαζί σας για να επενδύσουν τα χρήματα. Ως ένδειξη για την προθυμία σας να κάνουν με τις επιχειρήσεις μου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω email μου εναλλακτική διεύθυνση ( amahpkamara@yahoo.com.sg ).
Με εκτίμηση,
Amah.

1 σχόλια:

Μιχάλης 4 Φεβρουαρίου 2009 - 1:50 μ.μ.  

Έρχονται δεκάδες τέτοια παρόμοια γράμματα. Ένα που θυμάμαι ήταν από κάποιον διαυθυντή τράπεζας που επειδή είχε βρει ένα υπόλοιπο από κάποια εκατομμύρια δολάρια στο ταμείο (αν είναι ποτέ δυνατόν!!!)διάλεξε ΕΜΕΝΑ τον τυχερό ανάμεσα στα εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου για να μοιραστούμε τα λεφτά, γιατί εκείνος δεν μπορούσε να τα σηκώσει.
Νομίζω ότι πρέπει να είναι τελείως ηλίθιος εκείνος που θα δώσει τα στοιχεία του, παρακινούμενος από τέτοια γράμματα.

Ο Γιώργος Φακίτσας κάνει τις αναλύσεις του για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα της χώρας μας στο...

Επισκεφτείτε το.!

Οι φίλοι μας. Επισκεφτείτε τους.!!

lavalife contatore visite website counter
Besucherzahler russian girls
website counter

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

  © Modified by Pentaedron 2009

Back to TOP