Report dead links to pentaedron@gmail.com
Twingly BlogRank
I heart FeedBurner

Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2009

Άτλαντες ...ο θησαυρός

 Καλημέρα αγαπητοί φίλοι

  Πρώτο μου αρθράκι "με τον καφέ" αλλά κυριολεκτικά μια και γλυκοαχνίζει μια κούπα ζεστού καφέ δίπλα μου.
  Αν και τα αρθράκια μου τουλάχιστον στο blog μου έχουν να κάνουν με την ιστορία αλλά και όλα όσα εκτυλίσσονται γύρω από αυτήν θα 'θελα να ξεκινήσω με κάτι άλλο που με συγκίνησε βαθιά και με έπεισε ότι το blogging δεν είναι μια ομάδα ανθρώπων που δεν ξέρουν πως να διαχειριστούν την μοναξιά τους και κάθονται με τις ώρες μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο αλλά ανθρώπων που θέλουν να προσφέρουν από το περίσσιο της καρδιάς τους και δεν μπορούν να το κάνουν αλλιώς ,σε μια στρεβλά δομημένη άναρχη και πεζή κοινωνία.
  Αφορμή γι' αυτό πήρα από ότι μου συμβαίνει εδώ και λίγες ημέρες και θα ήθελα να το εξομολογηθώ,μια και βρίσκομαι μεταξύ φίλων,αλλά και να πω ένα ευχαριστώ στις αγνές προθέσεις και αισθήματα των άλλων bloggers.
Πριν λοιπόν λίγες ημέρες και μέσα στα πλαίσια των θεμάτων που ερευνώ στο μπλογκ μου "έπεσα" κυριολεκτικά επάνω σε μια τεράστια ανακάλυψη.Ποια ήταν αυτή;
Το ανέλπιστο.Το όνειρο κάθε ερευνητή.Το "άγιο δισκοπότηρο" της αρχαιολογίας.
 Η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ (θα κάνω ένα συνολικό αρθρο στην συνέχεια με όλα τα στοιχεία)
Το θέμα ήταν πολύ σημαντικό και έτσι αφού το έψαξα καλά ώστε να μπορώ να είμαι σίγουρος για το τι λέω το παρουσίασα.
   Η ανταπόκριση κάποιων bloggers άμεση.Αναγνώρισαν την σημασία της ανακάλυψης, μου δώσαν κουράγιο για να συνεχίσω κάναν προτάσεις για το τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα,θαρρείς φίλοι πολυαγαπημένοι που από παιδιά μαζί μέχρι τα τώρα γίναμε όχι απλά αδέρφια αλλά κάτι παραπάνω.Τόσο όμορφα ένιωσα.
   Βγήκα λοιπόν στον περίγυρό μου, όλο χαρά,να το πω σε δυο τρεις "φίλους"  φιλολόγους και όταν προσπάθησα να μιλήσω μαζί τους μου είπαν:"Α! αυτό καλά αυτό το ξέρουν όλοι" ή "Ε! ωραία και τι έγινε άλλαξε η ζωή σου τώρα που το βρήκες" ο τρίτος προτίμησε να κάνει πως δεν άκουσε και εγώ σταμάτησα να του λέω.Δεν ξέρω αν ήταν η ζήλια των διδακτορικών που είχαν κάνει αυτοί ενώ εγώ όχι αλλά οποσδήποτε δεν περίμενα μια τέτοια αντίδραση. 
 Γύρισα λοιπόν στον "καφέ" και ...τρέμετε διδακτορικά.Γιατί η ...εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγετε κρύο.
 Σε λίγο μήπως είστε από την Ατλαντίδα ή έχετε πάει εκεί και δεν το ξέρετε;
 Μια γουλιά καφέ και συνεχίζω. 

1 σχόλια:

Ομάδα "Π" 10 Μαρτίου 2009 - 4:02 π.μ.  

Καλωσόρισες Παυσανία
και ευχαριστούμε για την αποδοχή.

Παρότι μόλις πρόσφατα ανακαλύψαμε το ιστολόγιο σου διαβάζουμε τις αναρτήσεις σου με περισσή αγάπη και ενδιαφέρον.

Τα θέματα με τα οποία καταπιάνεσαι έχουν μια δυσκολία και δεν είναι απλά ενδιαφέροντα, είναι συναρπαστικά.
Είναι Ελληνικά.

Όπως βλέπεις στον Καφέ συμμετέχουν αρκετοί ιστολόγοι, όλοι έχουν να πουν κάτι και από την γέννηση του υποστηρίζει την πολυφωνία.

Στον Καφέ θα βρεις και συ ένα βήμα να συνδράμει το δικό σου ιστολόγιο και να κάμεις γνωστά τα όσα ενδιαφέροντα έχεις ανακαλύψει μέσα από την έρευνα σου.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι που ακολουθούν τον Καφέ εδώ και δύο μήνες, έχουν ανοικτά μυαλά και θα βρεις ανταπόκριση και στήριξη να συνεχίσεις το έργο σου.

Καλώς ήλθες

Με Τιμή
Ομάδα Π

Ο Γιώργος Φακίτσας κάνει τις αναλύσεις του για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα της χώρας μας στο...

Επισκεφτείτε το.!

Οι φίλοι μας. Επισκεφτείτε τους.!!

lavalife contatore visite website counter
Besucherzahler russian girls
website counter

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

  © Modified by Pentaedron 2009

Back to TOP