Report dead links to pentaedron@gmail.com
Twingly BlogRank
I heart FeedBurner

Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009

Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία?

Μία ιστορία καλοκαιρινής τρέλας από την φίλη Venus
Απολαύστε:


Κι όμως συνέβη.... φέτος !!!!!

Φιλοξενούμενη ένα καυτό σαββατοκύριακο ,σε εξοχικό σπίτι φίλων ,αποφάσισα να πάω για μπάνιο μόνη μου τη Κυριακή το πρωί . Λένε πως το πρωινό μπάνιο κάνει καλό στα νεύρα ,αλλά φαίνεται αυτός που το είπε δεν είχε στα υπ'οψιν του εμένα.
΄

Αριβάρω λοιπόν στην παραλία με καπέλο ,αντιηλικά σε διάφορες γεύσεις και χρώματα,καπέλα και ένα βιβλίο αρκετά χοντρό σε περίπτωση που ...καταλαβαίνετε!!!

Πρωί ακόμα ,πιάνω αναπαυτική ξαπλώστρα ,τελευταίας τεχνολογίας με δερμάτινο στρωματάκι,μιας και είχα σκοπό να κλείσω οκτάωρο στην θάλασσα.
Το νερό ήταν δροσερό ,και τα νεύρα μου στη θέση τους ,για την ώρα..

Το τοπίο μαγικό ,ήρεμο και τίποτα δεν φαινόταν ικανό να χαλάσει την ησυχία μου. Αλλοίμονο !!

Ο Δίας είχε άλλα σχέδια και κατά τις 11.00π.μ ,καταφθάνει η πρώτη φουρνιά λουόμενων. Κάτι σαν απόγονοι της Adam's family. Και θα το δικαιολογήσω πάραυτα.
Η κολώνα του σπιτιού (σύζυγος) με την πιο ηλίθια και συνάμα φρικαρισμένη έκφραση στο ηλίθιο μάτι του, λόγω κίνησης ή μποτιλιάρισμα ,όπως θέλετε το ονομάζετε.
Φρόντισε να το κάνει γνωστό βέβαια, δεν έχω μαντικές ικανότητες.
Η mamma mia ,σαράντα φεύγα ,με παρεό λουλουδάτο, τσόκαρο trendy το οποίο χάνονταν μέασα στην άμμο ..που πας καλή μου με το Gucci στους αμμόλοφους? Δεν σε ενημέρωσαν πως δεν πέρασε το crash test στην άμμο?
Από κορμί μάλλον φωνάρα ,γιατί αν δεν την άκουσαν στο Ιόνιο από τις τσιρίδες της (εδώ Αιγαίο) τότε λιθοβολήστε με για την ανακρίβεια.
Τα παιδιά ...αχ!!!! τα όμορφα αυτά τερατάκια.. Ζωηρότατα ,υπερκινητικά και απορώ πως τα γλύτωσαν από τα χέρια μου ,αφού είχαν βαλθεί να καταβρέχουν με νεροπίστολα όλους όσους ήταν σε απόσταση πέντε μέτρων. Περιττό να πω πως τα δολοφονικά βλέμματα ,διαφόρων παρακειμένων παραθεριστών ,όχι μόνο δεν τους πτοούσαν ,αλλά σα να τους έδιναν περισσότερη ενέργεια να ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο.
Παραγγέλνω φραουλοποτό ,γιατί σκέφτηκα πως θα βγάλω καλό μεροκάματο ,αφού δεν έιχα άδεια οπλοφορίας και περίστροφο κοντά μου.

Μετά από μία ώρα και κάτι ,κατέφτασε δεύετρη φουρνιά ,η γκλάμουρ γενιά των ξενυχτάδικων.

Ε!! ρε γλέντια. Όλα τα είδα . Τι σώματα αποτριχωμένα (αντρικά παρακαλώ),να γυαλίζουν σαν καλολαδωμένα έπιπλα,τι κοιλιακοί φέτες να τρίβεις γραβιέρα....αθάνατη ελληνική ομορφιά. ΄Μα όλα σε μας τα έδωσε ο παντοδύναμος? Και τις χάρες και το ψώνιο?

Ψώνιο βεβαίως βεβαίως ,αφού τα καλλίγραμμα αντρικά κορμιά είχαν και συνοδούς .Όλες ξανθιές ,όλες αδύνατες , όλες με καπέλα ,όλες να μυρίζουν καρύδα και να ξαπλώνουν νωχελικά στις ξαπλώστρες και να υποδεικνύουν τα σημεία που δεν μαύρισαν και να αγγαρεύουν τον τεκνό να πιάσει δουλειά γιατί αυτές είχαν να μιλήσουν στο κινητό λέγοντας τα χτεσινοβραδυνά νέα.

Δεύτερο φραουλοποτό και ο ήλιος από πάνω να με βασανίζει. Τα ηχεία δυνάμωσαν ,οι οικογένεις αυξήθηκαν . Τι λέω αυξήθηκαν? Μαζική επιδρομή κάνανε. Οι ορδές του Τζέγκις χαν στην άλλοτε ήρεμη παραλία μου.

Φωνές ,απειλές ,τσιρίδες ..όλα τα είχαμε. Και φυσικά το γνωστό τακ -τουκ από το βασιλιά των σπορ στην παραλία. Ρακέτες !!!!! που ανάθεμα την τύχη μου ,όταν αποφάσιζα να έρθω για σαββατοκύριακο. ,και για μπάνιο. Αφού ρε φίλε δεν ξέρεις να κρατάς τη γαμημένη τη ρακέτα ,τι θες και παίζεις? Και ποιος σου είπε πως ο αντίπαλος είναι το κεφάλι μου?
Ερώτηση απλά ρητορική ,δεν περίμενα ούτε συγγνώμη ,ούτε απάντηση.

Και μιας και η ώρα πέρασε ,το στομάχι άρχισε να διαμαρτύρεται .Κάνω να παραγγείλω και τι να δω!!! Η αυτοκρατορία των τάπερ ,δίπλα μου. Περήφανες ντήλερ αυτού του τόπου.μπορείτε να κάνετε πάρτυ,ανοίξτε και σαμπάνιες,σας επιτρέπω.

Και του πουλιού το γάλα είχαν μέσα. Εκτός από το πουλί. Κεφτεδάκια,ντομάτες από τον κήπο,αγγουράκια ,φρούτα για επιδόρπιο και σα να πήρε το θολωμένο μάτι μου και βραστά αυγά.

Αχ!!μη μου βάζετε ιδεές για τις παλιές καλές εποχές της χούντας. Έτοιμη είμαι ,το βλέπεις το μάτι που γυαλίζει?

Με όλα αυτά και τη μουσική να απειλεί σοβαρά το τύμπανο των αυτιών μου ,η ώρα πήγε 7 το απόγευμα και αποφάσισα να μαζέψω το καμμένο κορμί μου και τα νεύρα κρόσια μου και να αποσυρθώ μια για πάντα στο σπίτι των φίλων.

Φτάνει για σήμερα και για το υπόλοιπο καλοκαίρι.Ως εδώ ,δεν θα πάρω άλλο. Θα μείνω άσπρη ,κάτασπρη μέχρι να πεθάνω. Δεν ξαναπάω σε παραλία που ξεπεζεύει ο μισός νομός και μάλιστα για μία μέρα ,ο κόσμος να χαλάσει.
Θα μέινω σπίτι μου με το κλιματιστικό να τα δίνει όλα και να ακούω τη μουσική που εγώ θα επιλέξω.

Και μην τολμήσει κανείς να μου προτείνει ποτέ ξανά να πάμε σε κάποια παραλία.....ορκίζομαι θα του κάνω φάλαγγα.

Αρχική δημοσίευση: Shroud Of False

Ο Γιώργος Φακίτσας κάνει τις αναλύσεις του για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα της χώρας μας στο...

Επισκεφτείτε το.!

Οι φίλοι μας. Επισκεφτείτε τους.!!

lavalife contatore visite website counter
Besucherzahler russian girls
website counter

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

  © Modified by Pentaedron 2009

Back to TOP