Report dead links to pentaedron@gmail.com
Twingly BlogRank
I heart FeedBurner

Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΦΤΕΡΙΑ!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΦΤΕΡΙΑ!
Ίσως τα λιγότερα είναι περισσότερα…
λιγότερο πόνο σε αυτούς που πονούν,
λιγότερο μίσος σε αυτούς που μάχονται,
λιγότερη στέρηση σε όσους στερούνται,
λιγότερο πόλεμο, λιγότερο θάνατο,
λιγότερη καταπίεση, λιγότερη εκμετάλλευση,
λιγότερη δυστυχία και λιγότερη οδύνη.





bloggersenomenoi@gmail.com
γράψτε και στο chat   αριστερά να τα διαβάσουμε
εδω το ραδιο
στείλτε μήνυμα ηχογραφημένο να παιχτεί ζωντανά στο ράδιο μας
http://freeblogers.listen2myradio.com
http://freeblogers.listen2mymusic.com

http://freeblogers.radiostream321.com

http://freeblogers.listen2myshow.com

http://freeblogers.radio12345.com

http://freeblogers.radiostream123.com





http://enomenoiblogers.blogspot.com

Τα μορφώματα τις “αριστεράς” κλαψουρίζουν




Εντονότατη ήταν η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, με τον Κοινοβουλευτικό του Εκπρόσωπο Θοδωρή Δρίτσα να δηλώνει:
«Η νέα παρέμβαση της κυβέρνησης της Ρωσίας στο ζήτημα της προσωρινής κράτησης του ηγούμενου της Μονής Βατοπεδίου είναι απολύτως απαράδεκτη. Πολύ περισσότερο που ετούτη τη φορά είναι επίσημη δήλωση του υπουργείου Εξωτερικών. Οι σκοπιμότητες είναι εμφανείς και αφορούν την εσωτερική πολιτική κατάσταση στη Ρωσία, αλλά και τις επιδιώξεις της εξωτερικής πολιτικής της. Καμία όμως σκοπιμότητα δεν δικαιολογεί αυτήν την απροκάλυπτη επέμβαση σε εσωτερικές υποθέσεις της Ελλάδας και μάλιστα με ηγεμονικό ύφος και με υποδείξεις προς τις Ελληνικές δικαστικές αρχές».
Οι δε… ανανεωτικοί της Δημοκρατικής Αριστεράς σε ανακοίνωση τους αναφέρουν:
«Είναι απαράδεκτες οι πιέσεις που ασκούνται στην Ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία ανεμπόδιστα πρέπει να ασκεί το έργο της. Η ατιμωρησία και άλλων υπαιτίων του σκανδάλου του Βατοπεδίου, που προέκυψε από το επίσης απαράδεκτο πολιτικό-νομικό πλαίσιο, δεν δικαιολογεί συμψηφισμούς και μεροληψίες».


Αυτές είναι οι αντιδράσεις των μορφωμάτων της αριστεράς που αποτελούν κομμάτι της “μεγάλης δημοκρατικής παράταξης” που για 36+1 χρόνια διαγουμίζει την ικμάδα του Ελληνικού λαού. Οι αντιδράσεις και οι δηλώσεις τους το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι θρασύτατες, αχρείες και ιδιοτελείς

Θρασύτατες γιατί αυτοί που μιλούν τώρα για τις απροκάλυπτες επεμβάσεις σε εσωτερικές υποθέσεις της Ελλάδος έκαναν την πάπια όταν ξαναγραφόταν η Ελληνική ιστορία. Η καταστροφή της Σμύρνης που μετονομάστηκε σε συνωστισμό χρηματοδοτήθηκε με 100.000 USD από το State Department. Αυτό δεν ήταν πολιτιστική και με ηγεμονικό ύφος επέμβαση, στην αλλοίωση και το ξαναγράψιμο της ιστορίας του Εθνους.

Αχρέιες γιατί δεν είδαμε καμία αντίδραση από το μέρος αυτών - που τώρα κόπτονται για την Εθνική κυριαρχία - για τα λεφτά που σκορπάει απλόχερα το ΝΑΤΟ, οι διάφοροι οργανισμοί, και οι ΜΚΟ για το άλλαγμα των φώτων της ελληνικής ιστορίας ώστε οι δύστροποι Έλληνες να ξεχάσουν το παρελθόν τους και να γίνουν δουλοπάροικοι της Νέας Τάξης.
Η εφημερίδα Παρακευή+13 (15/4/11) παρουσίασε μια άριστα τεκμηριωμένη μελέτη πώς το ΝΑΤΟ υποδεικνύει: “Έτσι να διδάσκεται το παρελθόν σας”. Η αριστερά και οι διάφορες συμμορίες της έκαναν το κορόιδο. Βγάλανε τον σκασμό. Που ήταν τότε ο σύντροφός Δρίτσας που σήμερα κόπτεται για τις ξενικές επεμβάσεις στα εσωτερικά της Ελλάδος.

Ιδιοτελείς γιατί θέλουν να εξακολουθούν να έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία. Το 2008 έκαψαν την Αθήνα. Την Αθήνα τότε δεν την έκαψε κάποια ειδική μονάδα του αμερικανικού πενταγώνου που με επικεφαλής τον Τζέρι Καραμεσίνη, εγγονό του ιστορικού σταθμάρχη Τομ Καραμεσίνη, έριχνε βόμβες μολότοφ. Την Αθήνα της έκαψαν οι ομοτράπεζοι του Δρίτσα και τώρα σαν τα καλά παιδία κόπτονται και χτυπιούνται για τις ξένες επεμβάσεις. Γνήσια φερέφωνα του αμερικανισμού.


Οι Έλληνες δεν ξεχνάνε ότι, για 36+1 χρόνια οι ίδιοι άνθρωποι που σήμερα μιλάνε για τις ξένες εμπμβάσεις λοιδορούσαν όποιον τόλμαγε να μιλήσει για Έθνος, πατρίδα, αγώνες, Μακεδονία. Για 36+1 χρόνια οι ίδιοι ανθρωποι που σήμερα μιλάνε για έθνος γαλούχησαν την ελληνική νεολαία να μισεί την πατρίδα, να καίει την σημαία, και να φτύνει την έννοια του Έθνους. Για 36+1 χρόνια όποιος μιλούσε για ελληνισμό και τις αξίες του, για θρησκεία, πατρίδα οι διάφοροι σύντροφοι και συντρόφισσες, τα Botox των ΜΜΕ(ξαπάτησης) του προοδευτισμού, και οι πανεπιστημιακοί υπαλληλίσκοι τον χλεύαζαν, τον αποκαλούσαν ακροδεξιό, χρησαυγίτη, εθνικιστή και ότι άλλο μπορούσε να κατεβάσει ο συφιλιδικός και κατευθυνόμενος εγκέφαλός τους.

Η λέξη Έθνος ήταν απαγορευμένη. Ακόμη το να την ξεστομίσεις ήταν αρκετό να σε ονομάσουν “καραγκιόζη με γκρά”. Σήμερα όλο αυτό το συνονθύλευμα των ελαττωματικών όντων που ακούει στο όνομα αριστερά βγαίνει και μιλάει για εθνική αξιοπρέπεια και τις ξένες επεμβάσεις.

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Της Αγάπης αίματα (Eιρήνη Παππά - Γρηγόρης Μπιθικώτσης)

vlahata samis: ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ-ΖΟΓΚΛΕ...

vlahata samis: ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ-ΖΟΓΚΛΕ...: Απολαύστε τον Γιώργο Καρατζαφέρη τι έλεγε για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου το 2008! Δείτε στο βίντεο, πώς υποστήριζε για τ...

Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011

Οι κατοχικές στρατιές εξαπολύουν, σήμερα, τις πιο μανιασμένες επιθέσεις εναντίον της Εκκλησίας


Γράφει ο Θύμιος Παπανικολάου
"Ρεσάλτο"
Σήμερα μόνο οι «εγκάθετοι» του καθεστώτος, οι αθεράπευτα αφελείς ή όσοι ζουν μέσα σε ολοκληρωτική άγνοια δεν μπορούν να διακρίνουν τη «στημένη» τρομοκρατική «επιχείρηση» και τη μακάβρια σκηνοθεσία της δίωξης του γέροντα Εφραίμ, καθώς και την πολυμορφία των προβοκατόρικων παιχνιδιών του παρακράτους της τοκογλυφικής χούντας εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Σήμερα το καθεστώς των κατοχικών ανδρεικέλων προωθεί, οργανώνει και σκηνοθετεί τα τελευταία επεισόδια του σήριαλ για την αρπαγή της Εκκλησιαστικής περιουσίας και το πέρασμά της στους διεθνείς τοκογλύφους.
Ταυτόχρονα τα παρασιτικά ανδρείκελα

των κατοχικών, αποικιοκρατικών δυνάμεων οργανώνουν και σκηνοθετούν τις τελευταίες....
και πιο άγριες επιθετικές επιδρομές εναντίον των ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ της Ορθόδοξης Εκκλησίας: πολεμικές επιδρομές για την ολοκληρωτική κατάλυση του Ορθόδοξου αυτού ιστού της εθνικής μας υπόστασης.

Στον Πόλεμο αυτό μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και των διεθνών ληστοσυμμοριτών, στον πόλεμο μεταξύ της Εκκλησίας κα των δωσίλογων ανδρεικέλων παρασίτων δεν μπορεί να είμαστε ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ, ανεξάρτητα αν είμαστε ευσεβείς ή όχι.


Ο Πόλεμος είναι κατεξοχήν ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ και η θέση μας πρέπει να είναι κρυστάλλινη:
Είμαστε με την Ορθόδοξη Εκκλησία και ασυμφιλίωτα ενάντια στη χούντα των τραπεζιτών-τοκογλύφων και στα καθεστωτικά της ανδρείκελα: πολιτικά, δημοσιογραφικά, πνευματικά, ακαδημαϊκά…

Ο πόλεμος αυτός εναντίον της Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν ξεκίνησε σήμερα.
Αρχίζει να οξύνεται από την εποχή του δωσίλογου σημιτισμού. Διένυσε πολλές φάσεις και σήμερα, σε μια Ελλάδα υπό κατοχή, οι στρατιές των κατοχικών δυνάμεων εξαπολύουν τις πλέον άγριες και μανιασμένες επιθέσεις…

Το Βατοπέδιο και ο μοναχός Εφραίμ επελέγησαν σαν τον πιο «αδύνατο κρίκο».

Αναδημοσιεύουμε, για τη βαθύτερη κατανόηση του ζητήματος, ένα άρθρο μας, γραμμένο το Δεκέμβριο του 2008, με τον τίτλο:

«Πλανητικό κράτος και Εκκλησία είναι ασυμβίβαστα»

βρίσκεται εδώ:

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=2893


Πλανητικό κράτος και Εκκλησία είναι ασυμβίβαστα.


Όταν ένα κακό παίρνει τις διαστάσεις ενός ψυχωτικού δράματος, τότε επιβάλλεται μια βαθύτερη ιστορική και πολιτική εκτίμηση των πραγμάτων και όλα τα δευτερεύοντα υποχωρούν στο υπόβαθρο.
Δεν μπορεί το Βατοπέδιο και ακόμα χειρότερα οι μοναχοί Εφραίμ και Αρσένιος να είναι το υπαριθμόν ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Δεν μπορεί γενικότερα τα εκκλησιαστικά «σκάνδαλα» (υπαρκτά ή κατασκευασμένα) να καταδυναστεύουν την κοινωνική και πολιτική ζωή μιας χώρας. Ένα απόστημα (εξωτερικό σύμπτωμα) της καπιταλιστικής διαπλοκής και σήψης να προσλαμβάνει τέτοιες αφηνιασμένες, ψυχωτικές διαστάσεις και να μεταβάλλεται από σύμπτωμα σε κεντρικό πολιτικό πρόβλημα.
Αυτή η δραματοποίηση του «συγκεκριμένου συμβάντος», η δαιμονοποίηση του Βατοπεδίου και κατά σημειολογική επέκταση, ολόκληρου του Αγίου Όρους, του μοναχισμού και της Ορθοδοξίας δεν είναι «αθώα», χωρίς πολιτικό δόλο και καθεστωτικούς υπολογισμούς.
Δεν μπορεί, συνεπώς, να τυφλωνόμαστε από τον «σκανδαλισμό» της τελετουργικής και πολιτικής εμπορίας του βατοπεδιανού «σκανδάλου» ή από το «θρησκευτικό σεχταρισμό» και να μην διακρίνουμε τα βαθύτερα και ουσιώδη χαρακτηριστικά αυτής της υστερικής δαιμονοποίησης των «αμαρτωλών» μοναχών.
Δεν μπορεί να χάνουμε από το οπτικό μας πεδίο το συνθετικό σύνολο της κυρίαρχης κοινωνικής και πολιτικής δομής, να απομονώνουμε τους δύο μοναχούς, να εστιάζουμε πάνω στο «έγκλημά» τους (όπως το «αποφάσισαν» και το πρόβαλλαν οι προπαγανδιστικές μήτρες του καθεστώτος) και να «ξερνάμε» όλη τη χολή μας.
Δεν είναι το Βατοπέδιο και οι δύο μοναχοί το κοινωνικό καθεστώς, το κέντρο της Ελλάδας, οι κινητήριοι μοχλοί του καπιταλιστικού, ιμπεριαλιστικού γίγνεσθαι. Ούτε η ανατρεπτική θεωρία και πράξη μπορεί να έχει ως βάση τα εκκλησιαστικά συμπτώματα της σήψης και τις ενδοεκκλησιαστικές «διαφοροποιήσεις» και «αντιθέσεις».
Όσοι μένουν υστερικά προσηλωμένοι στο «σκάνδαλο» του Βατοπεδίου ουσιαστικά επικαλύπτουν τα αίτια και τις κινητήριες λειτουργίες που γεννούν και γιγαντώνουν τα σκάνδαλα. Τοποθετούν κυριολεκτικά την πραγματικότητα με το κεφάλι προς τα κάτω, αθωώνουν το καθεστώς των πραγματικών ενόχων και μετατρέπουν ένα σύμπτωμα σε καθοριστικό αίτιο.
Κάθε σκάνδαλο είναι το αποτέλεσμα μιας λειτουργίας. Για να διερευνήσουμε αυτή τη λειτουργία πρέπει να γνωρίζουμε τον οργανισμό. Και πρώτα απ’ όλα το σκελετό και το μυϊκό σύστημα του οργανισμού. Είναι αδύνατον να αποκτήσουμε ορθή αντίληψη των πραγμάτων δίχως να έχουμε κατανοήσει τη γενική διάρθρωση του κοινωνικού οργανισμού: Τα οστά και τους μυς της κοινωνίας (καπιταλιστικές σχέσεις) και τα όργανα του κοινωνικού οργανισμού: Κράτος, κόμματα, θεσμοί, μηχανισμοί προπαγάνδας κ.λπ
Το κεντρικό, συνεπώς, καθοριστικό ζήτημα δεν είναι το «απόστημα» της ασθένειας, αλλά ο ασθενής κοινωνικός οργανισμός. Είναι η καρκινώδης εστία και όχι οι μεταστάσεις του.
Και αυτό που έχει σαπίσει αθεράπευτα είναι το καπιταλιστικό σύστημα, τα όργανά του και όλες οι λειτουργίες του συστήματος και των οργάνων του. Όταν τα πάντα ρυθμίζονται από την αγορά της αχαλίνωτης κερδοσκοπίας, όταν το κυρίαρχο «αγαθό» είναι το χρήμα, τότε είναι αυτοί οι κυρίαρχοι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ νόμοι που επιβάλλονται σε όλα τα κοινωνικά κύτταρα της κοινωνίας και οδηγούν τους ανθρώπους στην απληστία και στο έγκλημα.
Για να αντισταθεί κανείς σε αυτή τη λαίλαπα της αγοράς και του χρήματος δεν αρκεί μόνο να έχει συνείδηση των πραγμάτων. Ούτε αρκούν οι «θεϊκοί λόγοι» και οι προσευχές, γενικά η Πίστη στο Θεό!!!
Απαιτείται και συνειδητή δράση. Μια άλλη όχι μόνο φιλοσοφία, αλλά και πολιτική πρακτική. Μια Θεωρία και Πρακτική που να αναιρούν συνολικά το σύστημα, που να απελευθερώνουν από τις «δαγκάνες» του. Γιατί όταν αποτελείς θεσμικό ή ιδεολογικό γρανάζι του καθεστώτος υποτάσσεσαι και στους νόμους του, σαπίζεις μαζί με αυτό…
Οι διαχειριστές της Ορθοδοξίας και η γραφειοκρατική ιεραρχία της Εκκλησίας πάντα ήταν και είναι εντός του συστήματος: θεσμικό και πνευματικό γρανάζι του καπιταλιστικού κράτους. Οι διαπλοκές κράτους και εκκλησιαστικής γραφειοκρατίας είναι σταθερό και πάγιο φαινόμενο. Μέσα σε αυτό το καπιταλιστικό καθεστώς της άκρατης νέο-φιλελευθεροποίησης λειτούργησε και έδρασε η εξουσία της Εκκλησίας, διαπλεκόμενη με όλες τις λοιπές εξουσίες του καθεστώτος.
Και είναι φαρισαϊσμός ή έχουμε το δάκτυλο στο μάτι και δεν θέλουμε να δούμε ότι η «εκκλησιαστική οικονομία» δεν μπορεί παρά να είναι μια καπιταλιστική οικονομία που υπόκειται στους σιδερένιους νόμους της αγοράς. «Πνευματικές» οικονομικές οάσεις ή «σοσιαλιστικές» μέσα στον καπιταλισμό δεν μπορεί να υπάρξουν.
Γιατί, όμως, σήμερα, ολόκληρο το καθεστώς με όλα τα κόμματά του και τα σκοταδιστικά μέσα προπαγάνδας κτυπούν το Βατοπέδιο και σκούζουνε σαν «μωρές παρθένες»; Γιατί μια «φυσιολογική» καπιταλιστική λειτουργία δραματοποιείται και αναθεματίζεται τόσο υστερικά και γίνεται το μείζον πολιτικό ζήτημα της ελληνικής κοινωνίας; Γιατί τέτοιος άγριος κακουργηματικός λιθοβολισμός εναντίον δύο μοναχών που λειτούργησαν «καπιταλιστικά», όπως λειτουργεί το σύνολο της «εκκλησιαστικής οικονομίας»; Ή μήπως τα οικονομικά εκκλησιαστικά «σκάνδαλα» (τα πασίγνωστα, αλλά επιλεκτικά αποκαλυπτόμενα) περιορίζονται στο Βατοέδι;
Το γιατί το έχουμε αναλύσει πολλές φορές.
Συνοπτικά:
α) Το Βατοπέδιο αποτελεί την αιχμή του νεοταξικού πολιτικού παιχνιδιού που παίζεται σήμερα από τους πλανητικούς και εγχώριους μηχανισμούς εξουσίας: Επικάλυψης της καθεστωτικής σήψης, αποδόμησης και αναπαλαίωσης του πολιτικού σκηνικού σύμφωνα με τους όρους των Αμερικανών.
β). Επίσης το Βατοπέδιο ανοίγει και προλειαίνει το δρόμο για μια συνολικότερη και μετωπική επίθεση κατά της Εκκλησιαστικής περιουσίας και της Ορθοδοξίας γενικότερα.
Το ελληνικό καπιταλιστικό κράτος σήμερα, αποτελεί πλανητικό γρανάζι των υπερεθνικών, ως εκ τούτου η «εκκλησιαστική οικονομία» πρέπει να υποταχθεί στους νόμους και τις ορέξεις των πολυεθνικών. Η δομή, συνεπώς, της εκκλησιαστικής εξουσίας (οικονομική, πολιτική και «εθνική») είναι ασυμβίβαστη με τα πλανητικά συμφέροντα και την κρατική δομή της ελληνικής κοινωνίας που υποτάσσεται ολοένα και πιο πολύ στην πλανητική κρατική δομή. Ελληνικό πολυεθνικό κράτος και «εκκλησιαστικό κράτος» δεν μπορούν πλέον να συνυπάρξουν. Να γιατί η Ορθοδοξία ως συνεκτικός εθνικός ιστός και η Εκκλησία ως «Ορθόδοξη εξουσία» έχουν μπει στο στόχαστρο της πλανητικής αυτοκρατορίας και των πολυεθνικών.
Να γιατί ΥΣΤΕΡΙΚΑ όλοι διακρίνουν μόνο τα «σκάνδαλα» της εκκλησίας, ανακαλύπτουν καθημερινά ή κατασκευάζουν νέα και την ανάγουν σε «διάβολο» της κοινωνίας.
Να γιατί δεν πρέπει να χάνουμε το δάσος πίσω από το δέντρο, το Μέτωπο κατά της Εκκλησίας που προωθείται πίσω από τους μοναχούς Εφραίμ και Αρσένιο…

Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2011

ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΚΑΛΑΝΤΑ 24 12 2011 2

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους, με αγάπη, υγεία και πολλά χαμόγελα στους δύσκολους καιρούς που περνά η χώρα μας. Να χαίρεστε τις οικογένειές σας και να βλέπετε το ποτήρι μισογεμάτο!

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Γεράσιμος Ανδρεάτος - Κάλαντα Κεφαλονιάς

Μπράβο σε όλους!!



Μετά από την γενική κατακραυγή ,και μέσα από το ιντερνετ, δόθηκαν τελικά χθες από τον ΟΓΑ, τα 4.300 ευρώ για τα φάρμακα (ειδικό γάλα) της μικρής Αγγελική από την Πάτρα.
Μια ιδιαίτερη σπάνια ασθένεια, αναγκάζεται να σιτίζεται από τη μύτη και το μάγουλο  και χρήζει ισχυρής φαρμακευτικής περίθαλψης την οποία όμως δεν μπορεί να λάβει το τελευταίο εξάμηνο, λόγω «περικοπών» αλλά και γραφειοκρατικών προβλημάτων στον Οργανισμό Γεωργικής Ασφάλισης.
Το κοριτσάκι πάσχει από το σύνδρομο προπιονικής οξυαιμίας (καθυστερεί σημαντικά η ανάπτυξή της), σιτίζεται με ειδική τροφή που κοστίζει 425 ευρώ το κουτί για κάθε μήνα.
Χρειάστηκε η δημοσιοποίηση του θέματος για να μεριμνήσουν οι αρμόδιοι για το θέμα της Αγγελικούλας;
μας έκαναν οι προδότες και χάσαμε την αλληλεγγύη αλλά την ξανα θυμηθήκαμε και στην κατάλληλη στιγμή των Xριστουγεννων
για τις χιλιάδες ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΕΣ
Δεν θα βρίσω, γιατί έχει αίσιο τέλος, προσωρινά το θέμα ένα ευχαριστώ σε όλους όσους κινητοποιήθηκαν, ειδικά από την σελίδα που άνοιξαν στο facebook, τους bloggers και ειδικά στην στην εκπομπή "Πέτρα Σκανδάλου" του zougla radio,  με τους Πέτρο Κουσουλό και Θάνο Κολοβό κάνουν απίστευτη δουλειά και θα δείτε και εδώ την σελίδα τους!
http://petraskandalou.blogspot.com/
Οι παραγωγοί της εκπομπής έκαναν ενέργειες και στέφθηκαν με επιτυχία,  σπάζοντας το σύστημα της γραφειοκρατίας,και αποδεικνύοντας ότι μόνο την δημοσιότητα φοβούνται κάποιοι αυτό είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο για εμάς, όταν βλέπεις ένα τέτοιο αγγελούδι να γελάει...



http://enomenoiblogers.blogspot.com

Μνήμη Ελένης Παπαδάκη

Την δολοφόνησαν οι σκυλάνθρωποι του ΚΚΕ την νύχτα 21-22 Δεκέμβρη 1944.

........Το φινάλε γράφεται τη νύχτα της 21ης προς 22 Δεκεμβρίου 1944. Ο πολιτοφύλακας της ΟΠΛΑ με το ψευδώνυμο καπετάν Ορέστης την καταδικάζει σε θάνατο με τσεκούρι και την παραδίδει στον σκληροτράχηλο Βλάση Μακαρώνα. «Τη διέταξαν να γδυθεί, ενώ εκείνη είχε αντιληφθεί ότι πλησιάζει το τέλος της και είχε τρομάξει πολύ. Έτρεμε από το κρύο και τον φόβο και κλαίγοντας τους παρακαλούσε. Έβγαλε τη γούνα της την οποία παρέλαβε ο Ορέστης και, όταν τη διέταξε να βγάλει και τα υπόλοιπά της ρούχα, αναλύθηκε σε δυνατές κραυγές απελπισίας και σε γόους. Όρμησαν τότε σαν αφιονισμένοι πάνω της και μέσα σε έναν καταιγισμό από προπηλακισμούς την έσυραν κοντά σε ανοιγμένο λάκκο και εκεί την έγδυσαν με τη βία. Ο Βλάσης Μακαρώνας ξαφνικά δείλιασε, τον πείραξαν και οι κραυγές της και τελικά καθίζοντάς την χάμω τράβηξε το περίστροφό του και της φύτεψε μια-δυο σφαίρες στον αυχένα (...)» Λίγο αργότερα, στη δίκη του, ο Μακαρώνας δήλωσε ότι ο Ορέστης τον κατηγόρησε πως έκανε σαμποτάζ που δεν τη σκότωσε με το τσεκούρι αλλά με το περίστροφο.
Και πρόσθεσε: «Δεν λυπήθηκα τίποτα άλλο παρά το γούνινο παλτό της που το πήρε ο Ορέστης».

Πέρασε πάνω από μήνας, όταν στις 26 Ιανουαρίου του 1945, κατά την εκταφή των πτωμάτων στον περίβολο των Διυλιστηρίων της Ούλεν, βρέθηκε το πτώμα της Παπαδάκη σε μια κατηφόρα φυτεμένη με πεύκα, σ’ ένα λάκκο μαζί με τρεις τέσσερις άλλους. Με μια κομπινεζόν ανασηκωμένη γύρω απ’ το θώρακα, με τις ζαρτιέρες ζωσμένες στη μέση και με το σώμα της γεμάτο κακώσεις και μια σφαίρα φυτεμένη στον αυχένα. . Μόλις διαδόθηκε το νέο, μαθητές και μαθήτριες της δραματικής σχολής του Εθνικού Θεάτρου προσήλθαν και κάλυψαν το σώμα με κλαριά. . Κηδεύτηκε στις 28 Ιανουαρίου από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου Καρύτση σε μια ατμόσφαιρα βαθύτατου πένθους και αγανάκτησης και με πλήθος καλλιτεχνικού και πνευματικού κόσμου.

«…Χρειάζεται να φανούμε μεγάλοι, να φανούμε τέλειοι(…)για να μπορέσουμε να ονομαστούμε χωρίς τύψεις, συνάδελφοι της Ελένης Παπαδάκη(…). Χάσαμε ένα απ’ το πιο τρανά κι απ’ τα πιο σπάνια καυχήματα της ελληνικής σκηνής-χάσαμε έναν καλό φίλο κι έναν ωραίο άνθρωπο(…). Κοιμήσου ειρηνικά, αγαπημένη φίλη…Ίσαμε επάνω δεν φτάνουν μήτε η αρρώστια μιας εποχής, μήτε μιας φυλής η παραφροσύνη. Μια λέξη ακόμα: συγχώρεσέ μας…» Αλέξης Σολομός, 28.11.1945

Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που η λεπίδα του φονιά άστραψε κι όλος ο Θεός της Τραγωδίας εφάνη.
Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που άξαφνα κι οι εννιά αδερφές, εσκύψαν να της βάλουνε των αιώνων το στεφάνι.
Άγγελος Σικελιανός

Η ψυχή της Ελένης Παπαδάκη μπορεί να αναπαυθεί με τη συναίσθηση ότι εξετέλεσε τον προορισμό της, έστω κι αν δεν πρόφθασε να τον συμπληρώσει. Όσοι δημιουργούν και χαρίζουν ομορφιά, δεν ματαιοπονούν(…). Η Ελένη Παπαδάκη δεν πέθανε: Τότε οι νεκροί πεθαίνουνε όταν τους λησμονάνε, λέει ο ποιητής». Άλκης Θρύλλος , «Νέα Εστία», 1.10.1945

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

vlahata samis: Για ποιά έπαθλα, ως πολιτικός άνδρας πάλεψες και π...

vlahata samis: Για ποιά έπαθλα, ως πολιτικός άνδρας πάλεψες και π...: Γεράσιμος Βαλσαμής. "Για ποιά έπαθλα αγωνίζεσαι Σόλων; ΣΟΛΩΝ : Στην ΟΛΥΜΠΙΑ για ένα στεφάνι αγριελιάς ! Στα ΙΣΘΜΙΑ για ένα στεφάνι πεύ...

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Π Υ Ρ ί Σ Π Ο Ρ Ο Σ ΖΩΣΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ "ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ" ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Π Υ Ρ ί Σ Π Ο Ρ Ο Σ ΖΩΣΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΠΙΒΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ "ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ" ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Οι νεοι πραιτοριανοί


Οι νέοι πραιτοριανοί

Οι πραιτοριανοί της “ενημέρωσης” προσφέρουν υπηρεσίες ακουστικού, ότι του πει το κοντρόλ και όχι υπηρεσίες μικροφώνου. Δημοσιογράφοι παπαγάλοι, δημοσιογράφοι κόπανοι, δημοσιογράφοι τεντιμπόηδες, κορίτσια κομματικές γλάστρες με εξόφθαλμες τις κομματικές τους εξαρτήσεις -οι ξένες μυστικές υπηρεσίες δεν τους είναι ξένες - καλλιεργούν την πλέον άγρια μισαλλοδοξία. Επιλέγουν τα σενάρια με πολύ προσοχή και κομματική πειθαρχία για να ανατρέψουν, να φακελώσουν, να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη σε ότι είναι συμφερτικότερο στους κομματικούς τους νταβατζήδες, τους μπετατζήδες της ενημέρωσης, και τα ξένα κέντρα αποφάσεων. Σκαρώνουν τηλεοπτικές συζητήσεις με προσεκτικά επιλεγμένους “τοξικομανείς του μύθου” της πολυπολιτισμικότητας , της νέας τάξης, της επιστροφής στην δραχμή, τους κακούς δεξιούς, εθνικιστές, τους καραγκιόζηδες με γκράδες όπως τους ορίζουν τα διευθυντήρια. Συζητήσεις που εξ αρχής απομακρύνονται από το επίπεδο της αντικειμενικότητας, τα επιχειρήματα δεν λαμβάνονται υπόψη κατά την αξία τους, αλλά κατά πόσο ταιριάζουν στο σύστημα και αν δεν ταιριάζουν, πως μπορούν να γίνουν έτσι ώστε να ταιριάσουν.

Η λεγεώνα των νέων πραιτοριανών είναι ένα φοβερό εργαλείο πολιτικού πολέμου. Είναι ένας καλοεκπαιδευμένος, καλολαδωμένος, καλοκουρδισμένος μηχανισμός αλλά όπως και η λεγεώνα του τότε χρειάζεται υποστήριξη, διοικητική μέριμνα για να πετύχει τον σκοπό της. Τότε κάθε λεγεώνα την ακολουθούσε ένας εσμός από πόρνες για να την ανακουφίζουν, αρκουδιάρηδες και σαλτιμπάγκοι για να την διασκεδάζουν, γυρολόγοι για να πουλάνε πραμάτεια και αυτοί που καθάριζαν τους καμπινέδες. Έτσι και σήμερα η λεγεώνα των botox των 8, των καλογυαλισμένων δοντιών, των αξύριστων σχολιαστών με το five o’clock shadow, των συζητήσεων με τους προσεκτικά επιλεγμένους καλεσμένους έχει ανάγκη υποστήριξης.

Τις πόρνες, του αρκουδιάρηδες, τους γυρολόγους του τότε αντικατέστησαν οι βοηθητικοί του σήμερα, τα κορίτσια γλάστρες, τα αγόρια κόπανοι, οι έκφυλοι σαχλάκηδες των πρωϊνάδηκων, των μεσημεριανάδηκων, και των διάφορων “διασκεδαστικών” εκπομπών τύπου “ελληνοφρένεια”, “Αλ-τσαντίρι Νews”, “Ραδιο Αρβύλα” που συμπληρώνουν με το καλαμπούρι, την πλάκα, και φαυλοκυκλικά επίχειρήματα τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης πηγαίνοντας την προς τα εκεί που θέλουν τα αφεντικά τους και πρέπει να πάει. Σε αντίθεση με τους “μεγάλους” και σοβαροφανείς των δελτίων ειδήσεων και των “συζητήσεων” οι βοηθητικοί έχουν ένα τρόπο προσεγγίσεως της πραγματικότητας όμοιο με εκείνον του μωρού που εξετάζει κάθε αντικείμενο που θα πέσει στα χέρια του από μία και μοναδική σκοπιά, αν τρώγεται ή όχι, αν είναι “ω καλό” ή “πούφ κακό”. Αν τύχη και αναφέρεται ότι το ΟΧΙ το είπε ο Μεταξάς δεν αναφέρατε μία πραγματικότητα, ένα ιστορικό γεγονός, αλλά είναι κάτι “πουφ κακό” που πρέπει να εξορκιστεί. Το ίδιο ισχύει και για τις λέξεις πατρίδα, έθνος, θρησκεία. Δεν είναι δύσκολο. Κάνουν τσουλήθρα στην πλαγιά της εξαπάτησης που την έχουν ήδη λειάνει οι χοντροί πισινοί μιας χορείας καθώς πρέπει δημοσιογράφων.

Οι σύγχρονοι πραιτοριανοί και οι βοηθητικοί τους δεν περνάνε τα σύνορα μας με τις φοβερές τους λεγεώνες, δεν είναι σπαθάρηδες της μοίρας, οι ιππότες των επικών ξολοθρεμών του άλλοτε, δεν φοράνε στολές ή πανοπλίες, δεν οδηγούν άρματα μάχης, τα αεροπλάνα τους δεν σκιάζουν τον ήλιο, οι βόμβες δεν πέφτουν βροχή, στα χέρια τους δεν κρατάνε παράξενα όπλα. Είναι καλοντυμένοι, κομψοί χαμογελούν με τα κάτασπρα δόντια τους απο τις οθόνες της τηλεόρασης. Τα καλομανικιουρισμένα δάχτυλά τους δεν πατάνε σκανδάλες όπλων, άλλα παίζουν στα πληκτρολόγια των υπολογιστών τους και ξερνάνε τρόμο, σπίλωση, διασυρμό, συκοφαντία. Λοιδορούν και χλευάζουν, επιστρατεύοντας δολοφονικά στερεότυπα και χιλιοειπωμένα κλισέ, τους λίγους που τολμάνε να αντισταθούν, να αμφισβητήσουν Αδιάφοροι στην λογική του λογισμού και ευαίσθητοί μόνο στην λογική της ισχύος.


ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΟΙΝΩΣ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ

Subject: ΟΙ ΚΟΜΣΟΜΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ!

Αν ισχύουν για ΟΛΟΥΣ, η Αριστερά είναι στην ... ΕΞΟΥΣΙΑ !!!!!!! Μήπως έχουμε δικτατορία του προλεταριάτου και δεν το γνωρίζουμε ???


ΟΙ ΚΟΜΣΟΜΟΛΟΙ
ΠΟΥ EΓΙΝΑΝ

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΜΜΕ!

Γιώργος Μπόμπολας: Ο ΕΠΟΝίτης που έγινε βαρόνος. Δε χρειάζονται πολλές συστάσεις. Καναλάρχης, μεγαλοεκδότης, κατασκευαστικές εταιρείες, τα πάντα όλα. Έχει ακόμα μεγάλη αδυναμία στο ΚΚΕ.

Σταύρος Ψυχάρης: Κληρονόμος-Πρόεδρος του ΔΟΛ (Λαμπράκη), Πρόεδρος του Δ.Σ. του mega κ.τ.λ. Από κομμουνιστική οικογένεια, έκανε τα πρώτα του βήματα στο ΚΚΕ.

Μάνια Τεγοπούλου: Εκδότρια Ελευθεροτυπίας, MEGA κ.τ.λ. Κόρη του καπετάνιου του ΕΛΑΣ, Κίτσου Τεγόπουλου, θεωρείται ακροαριστερή.

Κώστας Γιαννίκος: Γνωστός κομμουνιστής, προερχόμενος από την πρώην ΕΣΣΔ.
Για ένα φεγγάρι είχε αγοράσει την διεθνούς φήμης κομματική εφημερίδα «Πράβντα».
Είναι βασικός μέτοχος (και διευθύνων σύμβουλος) του καναλιού Alter, ιδιοκτήτης των ραδιοφωνικών σταθμών John Greek, Oasis, Captain Jack, ιδιοκτήτης της εκδοτικής εταιρείας Modern Times, των τηλεοπτικών περιοδικών Tivo και Avanti, των δισκογραφικών εταιρειών Legend, MBI, Eros, Κίνησις, ΛΥΡΑ κ.λπ.

Αναστασιάδης Θέμος: ΑΝΤ 1, ΚΝΕ.

Στρατής Λιαρέλης: Διευθυντής ειδήσεων του ΑΝΤ 1. ΚΝΕ.

Νίκος Ευαγγελάτος (ή Εισαγγελάτος): ΚΝΕ.

Όλγα Τρέμη: MEGA, ΚΝΕ.

Παύλος Τσίμας: MEGA, πρώην δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη, ΚΚΕ.

Μανώλης Αναγνωστάκης: MEGA Σαββατοκύριακο, ΚΝΕ.

Οι του Ιού της Ελευθεροτυπίας: ΚΚΕ εσωτερικού και εν συνεχεία Β' Πανελλαδική (ακροαριστερή διάσπαση της νεολαίας του ΚΚΕ εσωτ., το 1978, εξέδωσαν το περιοδικό «Σχολιαστής»).
Στην Β' Πανελλαδική συμμετείχαν επίσης και οι Χρύσανθος Λαζαρίδης, (της λεγόμενης «γενιάς του πολυτεχνείου»), σήμερα πολιτικός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά.

Παναγιώτης Παναγιώτου, (ή Παν. Παν.): στέλεχος του Δημοσιογραφικού Οργανισμού του Μπόμπολα (Έθνος κ.α.)

Αλέξης Παπαχελάς: Καθημερινή, ΣΚΑΪ κ.λπ., ο οποίος μάλιστα ήταν Γραμματέας της Β' Πανελλαδικής στο. Κολέγιο Αθηνών.

Σταύρος Λυγερός: Καθημερινή, της «γενιάς του πολυτεχνείου», ήταν και στην «συντονιστική επιτροπή» του πολυτεχνείου, ΟΣΕ («Οργάνωση Σοσιαλιστική Επανάσταση»).

Τάσος Τέλλογλου: ΣΚΑΪ, ΚΚΕ εσωτ.

Βασίλης Λυριτζής: (ο επονομαζόμενος «Τρότσκι», λόγω καταπληκτικής ομοιότητος): στην πρωινή «Πρώτη Γραμμή» του ΣΚΑΪ, ΚΚΕ εσωτ.

Δήμος Βερύκκιος: Alpha, ΚΝΕ.

Λάκης Λαζόπουλος: Alpha, Κνίτης,...το πουλάκι μας.

Γιώργος Κύρτσος: Ο. «φιλελεύθερος» εκδότης και τηλεσχολιαστής, κι αυτός στην ΚΝΕ ήτανε.

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος (κοινώς. «Ταρζάν», «Ζούγκλας», ή «Κατακίτρινος»):
Αριστεριστής γενικώς, φίλος των Ξηρών και μόνιμος απολογητής της κόκκινης τρομοκρατίας, «αδέσποτος» σήμερα, άγνωστο αν ήταν κάπου οργανωμένος παλαιότερα.

Γιώργος Βαρεμένος: τηλεσχολιαστής, τελευταίως έχει χαθεί, ΚΚΕ, σπουδές Μόσχα.

Αλέξης Οικονόμου: Ο σημερινός. «αριστερός πατριώτης» του Καρατζαφέρη, προηγουμένως δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη και στέλεχος του ΚΚΕ.

Παντελής Καψής: γιός του υπουργού του ΠΑΣΟΚ, αδερφός του Μανώλη, του φανατικού. εκσυγχρονιστή του MEGA, Διευθυντής στα ΝΕΑ, ΚΚΕ εσωτ.

Χρήστος Μαχαίρας: Διευθυντής στο Έθνος του Μπόμπολα, ΚΚΕ εσωτ.

Θανάσης Τσεκούρας: ΝΕΤ, ΚΚΕ εσωτ.

Νίκος Μεγγρέλης: έχει περάσει από πολλά κανάλια (MEGA, ΑΝΤ1), τώρα είναι Διευθυντής Διεθνών Τηλεοπτικών Εκπομπών της ΕΡΤ Α.Ε., ΚΚΕ εσωτ.

Μπάμπης Παπαπαναγιώτου: ΝΕΤ τώρα ΣΚΑΪ, ΚΚΕ εσωτ.

Σεμίνα Διγενή: Έχει χαθεί τελευταία, ΚΝΕ και αυτή.

Γιάννης Λάτσιος: O κύριος, life style του ΑΝT1, ΚΚΕ εσωτ.

Σταμάτης Μαλέλης: Γενικός Δερβέναγας του. κουτσομπολίστικου καναλιού STAR και αναμφισβήτητος. άρχοντας του life style. Ακροαριστερός (τροτσκιστής) στα νιάτα του.

Γιάννης Βλαστάρης: Διευθυντής σύνταξης της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, ΚΝΕ.

Δημήτρης Τσιόδρας: Πρώην διευθυντής του Flash (Κόκκαλης) και νυν υπεύθυνος πολιτικού της Ελευθεροτυπίας, ΚΝΕ.

Ηλίας Θεοφύλακτος: Διευθυντής στην εφημερίδα Ισοτιμία, ΚΝΕ.

Στέλιος Κούλογλου: «Ρεπορτάζ χωρίς σύνορα» στην ΝΕΤ (συμμετέχει και στο Δ.Σ. της κρατικής αυτής εταιρείας), TVXS κ.τ.λ. Στο. υπερεπαναστατικό ΕΚΚΕ ήταν ο κύριος (σύντροφος).

Μπήλιω Τσουκαλά: ΝΕΤ, στο ΕΚΚΕ κι αυτή.

Σπύρος Παπαδόπουλος: Ο ακριβοπληρωμένος της ΝΕΤ «στην υγεία μας βρε παιδιά» ή «στην υγεία σας κορόϊδα»), ΕΚΚΕ.

Ανδρέας Μικρούτσικος: Ο big brother. Έχει χαθεί τελευταία, αλλά δεν αποκλείεται να επανεμφανιστεί. Επαναστάταρος του ΕΚΚΕ κι αυτός.

Δημήτρης Ψυχογιός: Βήμα, οργανωτής της αριστερίστικης «20ης του Οκτώβρη».

Επειδή και οι δημοσκόποι έχουν άμεση σχέση με τα ΜΜΕ, ας μπούμε για λίγο στον θαυμαστό κόσμο τους:

Ηλίας Νικολακόπουλος: Ο. πατέρας όλων των δημοσκόπων. Παλιό δραστήριο μέλος αριστερίστικων οργανώσεων σε Ελλάδα και Γαλλία (29η Μάη, Curiel Apparat). Παλιά έγγραφα της ΚΥΠ τον ενέπλεκαν και με την τρομοκρατία. Ωστόσο, δεν αποδείχθηκε τίποτα.

Γιάννης Μαυρής: Γενικός Διευθυντής της Public Issue, ΚΚΕ εσωτ.

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Γενικός Διευθυντής της VPRC, ΚΚΕ εσωτ.

Στράτος Φανάρας: Γενικός της Metron Analysis, ΚΚΕ εσωτ.

Τάκης Ρουτζούνης: Γενικός της Κάπα Research, τ. Γραμματέας Οργάνωσης Σπουδάζουσας της ΚΝΕ.

Τάκης Θεοδωρικάκος: Γενικός της GPO, τ. Γενικός Γραμματέας της ΚΝΕ.

Να πως διαμορφώνονται οι συνειδήσεις στην Ελλάδα.

Αυτά τα ολίγα.


Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Ο Εθνικιστής

Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ

Αναρτήθηκε από τον/την xryshaygh στο Δεκεμβρίου 15, 2011

“Scripta manent”, έλεγαν οι Αρχαίοι Λατίνοι και είχαν δίκιο. Όντως, «τα γραπτά μένουν» και ανάλογα με την στάση του καθενός στη ροή του χρόνου τον «στοιχειώνουν», θετικά ή αρνητικά. Οι προσωπικές απόψεις του γράφοντος, που θα ξετυλιχθούν παρακάτω, δεν έχουν συγκεκριμένη αναφορά σε πρόσωπα και καταστάσεις, επομένως αν κάποιος ή κάποιοι θεωρούν ότι το συγκεκριμένο κείμενο τους «φωτογραφίζει», τότε σίγουρα ισχύει στο ακέραιο «όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται»… Γιατί μια ευκαιριακή αφορμή δεν ταυτίζεται πάντοτε με τα βαθύτερα αίτια ανάλυσης κάποιων γεγονότων.

Ο Εθνικιστής και η συνολική συμπεριφορά του αποτελούν το κεντρικό θέμα αυτού του άρθρου. Καταρχάς, ο Εθνικιστής – όπως και κάθε ενεργητικά δρων Ιδεολόγος –είναι κάτι το ξεχωριστό από τον απλό συμπατριώτη του. Αποτελεί πολιτικό υποκείμενο. Παράγει πολιτική (με την ευρεία έννοια του όρου, και όχι με την φτηνή ιδιότητα του πολιτικάντη) με τις ιδέες του, με τη δράση του, με τη στάση του, την συμπεριφορά του, τις πράξεις του, ακόμη και τις παραλείψεις του. Γενικά, με ό,τι εκπέμπει προς τα έξω. Γιατί ο Εθνικιστής δεν έχει, ή μάλλον καλύτερα, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να έχει ιδιωτική ζωή αποκομμένη από το πλαίσιο σκέψης και δράσης του. Είναι εκτεθειμένος, όχι στη δημοσιότητα της αστικής κοινωνίας, αλλά στην ηθική (και όχι ηθικολογική) υπόσταση των όσων υποτίθεται ότι ενστερνίζεται.Το ότι δηλώνει Εθνικιστής δεν του παρέχει κανενός είδους «ασυλία», αν δεν επιβεβαιώνει αυτή του τη δήλωση με πράξεις και όχι αόριστα λόγια και γενικότητες. Το ελάχιστο, λοιπόν, που απαιτείται από τον οποιονδήποτε δηλώνει ότι θεωρεί τον εαυτό του Εθνικιστή, είναι να συμπεριφέρεται και ως Εθνικιστής. Να κτίζει, σε πρώτο βαθμό μέσα του, ένα ανυπέρβλητο τείχος που θα τον κρατά ανέγγιχτο και αμόλυντο από τη σήψη και την διαφθορά της σύγχρονης παρηκμασμένης κοινωνίας. Κάνοντάς το αυτό, ή τουλάχιστον προσπαθώντας ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ να το επιτύχει, μπορεί αργότερα να αναζητήσει την Ομάδα, την Οργάνωση, τον Φορέα, το Κίνημα που θα εκπληρώνει, κοσμοθεωρητικά, τις πεποιθήσεις του για να μπορέσει να αγωνιστεί για ένα καλύτερο αύριο. Από το σημείο αυτό και μετά, οι όποιες πράξεις του έχουν άμεσο αντίκτυπο, όχι μόνο στον εαυτό του, αλλά και στους Συντρόφους του, με τους οποίους πλαισιώνουν την ίδια Συλλογικότητα, το ίδιο μετερίζι μάχης.

Αν πριν «επιτρεπόταν» να κοροϊδεύει τον εαυτό του και να φαντασιώνεται ιστορίες που πραγματοποιούνται μόνο στα κόμικς, με τη συμμετοχή του σε ένα Στιβαρό και Σοβαρό Κίνημα Αποφασισμένων Επαναστατών δεν επιτρέπεται κάτι τέτοιο, ούτε ως αμυδρή σκέψη. Γιατί πλέον δεν μιλάμε για παιχνιδάκια με μολυβένια στρατιωτάκια, ούτε για σχεδίασμα διαδικτυακών «επαναστάσεων» λίγο πριν ξαπλώσουν κάποιοι, μπας και δουν κάποιο «ενδιαφέρον» (και εξίσου αναληθοφανές) όνειρο. Πλέον, μιλάμε για ένα Ιδεολογικό και Πολιτικό Σύνολο σκέψης και δράσης που έχει χώρο και χρόνο ΜΟΝΟ για Αληθινούς, Αποφασισμένους και Αυτογνωσιακούς Έλληνες, που γνωρίζουν τι θέλουν στη Ζωή τους, και όχι πνευματικά ανώριμους, συμπλεγματικούς ξερόλες και θρασύτατους υποκριτές που μπερδεύουν την άγρια πάλη της καθημερινότητας με τις όποιες νυχτερινές ονειρώξεις. Ο Εθνικιστής, λοιπόν, οφείλει να γνωρίζει άριστα ΠΟΥ βρίσκεται και ΓΙΑΤΙ βρίσκεται. Να γνωρίζει ότι η ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ αποτελεί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, και όχι η επιφανειακή-επιδερμική «γνώση» με την ανάγνωση-παπαγαλία κάποιων βιβλίων, περιοδικών, εφημερίδων. Η Αληθινή Γνώση αποτελεί το βασικότερο στάδιο για να αποκτηθεί η ΠΙΣΤΗ. Και ΠΙΣΤΗ σημαίνει εμβάθυνση στα εσώψυχα της Ιδεολογίας, σημαίνει Πειθαρχία, σημαίνει Εμπιστοσύνη, σημαίνει Συντροφικότητα.

Ο Εθνικιστής οφείλει να πιστεύει ακράδαντα στην αποστολή του και ο ενθουσιασμός του να έχει διάρκεια διαχρονική και όχι παροδική. Να δέχεται Γενναία και Υπεύθυνα τα λάθη του και όχι να τα φορτώνει με αηδιαστικό τρόπο σ’ άλλους. Να παραδέχεται τις προσωπικές του ευθύνες και να παραδειγματίζεται από τα λάθη του για να κάνει στο μέλλον όσο το δυνατόν λιγότερα, και όχι με ένα ευκαιριακό και ψεύτικο «συγγνώμη» να προσπαθεί να αποδράσει από τον ιστό της αράχνης. Γιατί από τότε που εφευρέθηκε η «συγγνώμη», χάθηκε το φιλότιμο… Ο Εθνικιστής πρέπει να είναι εθελοντής και όχι ευθυνόφοβος, να σέβεται τους Συντρόφους του και όχι να ασχολείται με «κατινιές», να προασπίζει με τις πράξεις του τον στόχο και τον σκοπό της αποστολής του Κινήματος και όχι να δημιουργεί προβλήματα, άσχετα αν το κάνει ηθελημένα ή όχι. Αυτός που μπορεί να υπόσχεται, πρέπει να ξέρει και να πείθει, και πρώτα από όλα τον ίδιο του τον εαυτό, πως είναι Αληθινός και Διαχρονικός στα όσα πρεσβεύει και όχι ψεύτικος και παροδικός. Η Νιτσεϊκή λογική για την «περήφανη επίγνωση για το εξαιρετικό προνόμιο της ευθύνης», για τον Εθνικιστή, πρέπει να αποτελεί οδηγό ζωής και όχι φευγαλέο συναίσθημα που σκορπάει, όπως ο άνεμος τα φύλλα από τα δέντρα.

Ακόμη και στον ακτιβισμό του, ο Εθνικιστής επιβάλλεται να είναι ουσιαστικός και όχι επιπόλαιος, προσεκτικός και όχι βιαστικός, να δρα βάσει οργανωμένου σχεδίου, το οποίο θα επιφέρει αποτέλεσμα και όχι με βεβιασμένες κινήσεις που δεν οδηγούν πουθενά. Ο τόπος δεν έχει ανάγκη από απογοητευμένους μισητές των πάντων, φετιχιστές, εξουσιόπληκτους, όπως δεν έχει ανάγκη από φθηνούς πολυλογάδες και ευκαιριακούς λιγόψυχους. Αντίθετα, έχει ανάγκη από Συνειδητοποιημένους, Ψυχωμένους και Ετοιμοπόλεμους Έλληνες, που συνδυάζοντας όσο το δυνατόν καλύτερα την Καρδιά και το Μυαλό, την Γενναιότητα με την Εξυπνάδα, θα εμπνευστούν από το ένδοξο παρελθόν, πολεμώντας το ατιμωτικό παρόν για να φέρουν ένα Νικηφόρο μέλλον. Όχι, δεν είναι θέμα «προσωπικό». Αποτελεί Ζήτημα Αξιών, Αρχών, Εμπιστοσύνης, Ζήτημα Νίκης. ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Τα Κόκκινα Φανάρια


Η Κρατική τηλεόραση πρόβαλε την ταινία “Τα Κόκκινα Φανάρια”. (ΕΤ3, 12/12/2011). Είναι ταινία αριστούργημα. Φτιαγμένη από ανθρώπους που έδωσαν τον καλύτερο ευατό τους. Προσοχή στην λεπτομέρεια, ακόμα και οι κομπάρσοι. Αμερικάνοι που μιλάν αμερικάνικα και Γερμανοί που μιλάνε γερμανικά.

Ο σκηνοθέτης Βασίλης Γεωργιαδης, που δεν μεγαλοπίαστηκε ποτέ, μάζεψε τα μεγαλύτερα ταλέντα, τους πραγματικούς ηθοποιούς της εποχής του και τους έδεσε σε ένα καταπληκτικό οργανικό σύνολο που έπαιζε μαζί και όχι παράλληλα. Είναι ταινία που δίνει την ανθρώπινη διάσταση, το δράμα του ανθρώπου που χάνεται μέσα στην θάλασσα της ζωής. Ο Γεωργιάδης μας έδωσε με πάθος το απροσδόκητο τρυγώντας το σε τόπο που οι μικροαστούληδες δεν θα πάταγαν ποτέ το ποδαράκι τους και σε ώρες που οι ίδιοι αυτοί το πολύ να είχαν παρασυρθεί στην παρανομία της μπιρίμπα. Πόρνες, νταβατζήδες, πελάτες λειτουργούν σαν ένα. Μέσα στην αποπνικτική ατμόσφαιρα του πορνείου οι άνθρωποι λειτουργούν μηχανικά αλλά δεν χάνουν την ανθρωπιά τους, ακόμη και ο Μιχαήλος (Γιώργος Φούντας) στο τέλος δεν ξεχνάει ότι είναι άνθρωπος.

Ο Βασίλης Γεωργιάδης μέσα από “Τα Κόκκινα Φανάρια” έδωσε την ανθρώπινη κατάσταση, την μοιραιότητα της τύχης ή της ατυχίας. Δεν χρειάζεται ο ήχος. Κλείστε τον ήχο και θα καταλάβετε το δράμα, τον αγώνα του ανθρώπου. Χωρίς ήχο θα ξεπηδήσουν αυτόνομες και ολοζώντανες μορφές, μιας μαντάμ Παρί, ενός Μιχαήλου, μιάς Μυρσίνης, μιάς αγιασμένης και ταπεινής Κατερίνας..... μορφές που μοιάζουν σαν να μην τις συνάντησε κανείς στην οθόνη, αλλά να τις γνώρισε, να τις έζησε από κοντά, να μίλησε κάποτε μαζί τους, να τις είδε να περπατούν στον Πειραιά, στην Αθήνα, στο λιμάνι, στην Καπνικαρέα - τόσο πειστικές, ολοκληρωμένες, αυθύρπακτες καθώς είναι ξεκομένες απο την φανατασία του σκηνοθέτη, που τις δημιούργησε.

Κλείστε τον ήχο σε ένα από τα έργα της τελευταίας εποχής και τι θα δείτε; Το πολύ να δείτε ωραία πλάνα βουβά που δεν λένε τίποτα, την χρωματική σιωπή μιάς ατάλαντης αβουλίας. Στα “Κόκκινα Φανάρια” μιλάνε οι εικόνες, τα πρόσωπα, οι κινήσεις, η βροχή που ξεπλένει και καθαρίζει. Τα εσωτερικά στο Μπαρ Φρύνη και τα εξωτερικά στο λουναπαρκ, στο λιμάνι, στην Καπνικαρέα, στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας, στο καράβι, στην παράγκα της Κατερίνας δεν είναι ξακάρφωτες σκηνές που πρέπει να γυριστούν, αλλά δένουν οργανικά για να δώσουν την ιστορία των ανθρώπων του “Μπαρ Φρύνη”. Να πλάσουν τους χαρακτήρες και να μας τους δώσουν σε ένα οργανικό σύνολο. Οι λέξεις, οι διάλογοι δεν απλά λέξεις ριγμένες στην τύχη, στον αέρα για να κερδίσουν χρόνο και να καλύψουν το δίωρο. ή λέξης μαλάκας λείπει Σε αντίθεση με τους σημερινούς εττικεταρισμένους ψευτομπαγιάτικους, δήθεν μοντέρνους με το μαλάκας να δίνει και να πέρνει, διανοουμενίστικους, στημένους, πομπώδεις και κενούς περιεχομένου οι διάλογοι του έργου κυριαρχούνται από αλήθεια και ρεαλιστική φυσικότητα.

Είναι ταινία που γυρίστηκε το 1963 και όμως βλέπουμε τον αράπη να ερωτοτροπεί με λευκή ξανθιά ελληνοπούλα. Την μαντάμ Παρί και την Μυρσίνη να είναι έτοιμες να παίξουν αλλά να τις “κόβει” ο Μιχαήλος που σβήνει το φώς και κλειδώνει την πόρτα έτοιμος για το τρίο.
Το ποίο σημαντικό είναι ότι το πρωτοποριακό αυτό αριστούργημα γυρίστηκε την εποχή της επάρατης Δεξιάς. Επάρατη Δεξιά που σεβόταν το ταλέντο, οι περισσότερο ηθοποιοί του έργου ανήκαν στην αριστερά και όμως. Τότε γυρίστηκαν έργα που άφησαν εποχή (Κάλπικη Λίρα, Στέλλα, Ποτέ την Κυριακή, Ουρανός, Συνοικία τό Όνειρο, και τόσες άλλες) που ακόμη και σήμερα δίνουν έναν αέρα αισιοδοξίας, μια φρεσκάδα ελπίδας. Έκτοτε, από την αποκατάσταση της δημοκρατίας το 1981 κατά Πάγκαλο, ο ελληνικός κινηματογράφος πήγε κατά διαβόλου. Κυριαρχήθηκε απο ατάλαντους καιροσκόπους που το μόνο προσόν τους ήταν ότι κάποτε κόλλησαν αφίσες, τους κουλτουριτζήδες της αριστερόστροφης προοδευτικάντζας της αισθητικής του καπνισμένου τσουκαλιού και του ταγαριού που έδωσαν ασυνάρτητα χάλια.

Η Κατερίνα το χωρίς παρελθόν, “αυτή αδειάζει λεκάνες σε σπίτια”, το χθαμαλό ανθρωπάκι που μεταμορφώθηκε, απο τον Βασίλη Γεωργιάδη σε αγιασμένη μορφή, σε ηρωίδα της καθημερινότητας: δίνει το νόημα, μας λέει τι να κάνουμε: “Ωραία η ζωή Κατερίνα; Καλή είναι..” Καλή είναι η ζωή ακόμη και στον μικρόκοσμο του μπουρδέλου, της κοινωνίας, της πολιτικής αρκεί να μή χάσεις την ανθρωπία σου και να μπορείς να φυτεύεις λουλούδια πλάι στα σκουπίδια.

“Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζώη σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσον μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου
μες στις πολλές κινήσεις κι ομιλίες” Κ.Π. Καβάφης

vlahata samis: Γέφυρα Αργοστολίου: η τελική πτώση

vlahata samis: Γέφυρα Αργοστολίου: η τελική πτώση: http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=434507 Γέφυρα de Bosset Αργοστολίου: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου Ευ...

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟΙ ...ΑΓΑΠΗΣ ΑΡΑΓΕ Ή ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟΙ ΚΛΕΨΙΑΣ;;

Από το Ζητείται ελπίδα


Άκουσα σήμερα για άλλη μια φορά για έναν τηλεμαραθώνιο: Τον τηλεμαραθώνιο αγάπης της Unicef για τα υποσιτισμένα παιδιά όλου του κόσμου, που θα κάνει η ΕΤ1 και το στομάχι μου σφίχτηκε...
Σκέφτηκα πράγματι πόσες ψυχούλες παιδικές υποφέρουν από φτώχια και πείνα στον κόσμο όλο μα τώρα πια και στη χώρα μου... σκέφτηκα όλες αυτές τις γλοιώδεις γιαλιστερές από το λίπος φάτσες των καλοθρεμμένων έως και χοντρών σωτήρων μας, με τις ακριβές γραβάτες και με τα δισσεκατομμύρια ευρώ στην Ελβετία και τότε ένοιωσα μια απέραντη σιχασιά!
Θυμήθηκα και τους άλλους τηλεμαραθώνιους που έγιναν για τα παδιά της Γάζας, για τους δυστυχισμένους από τις πυρκαγιές στην Ηλεία του 2007, και αναρωτήθηκα που πήγαν τα λεφτά αυτά; γιατί το σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν έφθασαν στον προορισμό τους!
Άραγε είναι ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟΙ στημένοι με στόχο την εξαπάτηση των φιλεύσπλαχνων ανθρώπων που σπεύδουν να ανταποκριθούν πιστεύοντας ότι θα βοηθήσουν κάποιες ανθρώπινες υπάρξεις να επιβιώσουν; ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟΙ στημένοι για να κερδοσκοπήσουν πάλι οι γνωστοί άγνωστοι ανεύθυνοϋπεύθυνοι επ' ονόματι των φτωχών και κατατρεγμένων ανθρώπων αυτού του κόσμου;
Ένοιωσα σιχασιά για όλους αυτούς τους φαρισαίους υποκριτές. Σιχασιά για τους αναίσθητους, τους απάνθρωπους αυτούς σάρκινους τενεκέδες που καρφί δεν τους καίγεται για το αν τα παιδιά μας σήμερα λιποθυμούν από ασιτία στα σχολεία, αν δάσκαλοι με πετσοκομμένους μισθούς ή και απλήρωτοι ή ακόμη και υπό την απειλή της εφεδρίας μαζεύουν τα ελάχιστα ψιχία που δεν τους περισσεύουν για να εξασφαλίσουν στα πεινασμένα παιδικά στομαχάκια ένα λιτό γεύμα. Τρελλαίνομαι όταν αναλογίζομαι ότι αφού μας έγδαραν και μας γδέρνουν αλύπητα, μας βρίζουν αποκαλώντας μας και μαλάκες και μας ειρωνεύονται εξοργιστικά φωνάζοντάς μας: "ευτυχώς που τεθήκαμε υπό έλεγχο και η πορεία της χώρας μας πάει καλά..."!
Φυσικά και εννοούν καλά γι' αυτούς τους αετονύχηδες που εξασφαλίζουν ακόμη και σήμερα τα υπερκέρδη τους αδιάντροπα, χωρίς καμία περικοπή για τους εαυτούς τους, αδιαφορώντας για την κατρακύλα μας. Μαθαίνουμε ότι η συμμετοχή στα συσσίτια αυξήθηκε τους τελευταίους μήνες κατά 40%, με τους Ελληνες να είναι συντριπτικά περισσότεροι από τους μετανάστες. Καθημερινά μοιράζονται 10.000 μερίδες φαγητού σε 5.000 ανθρώπους, από τους οποίους 2.414 είναι άνδρες, 2.312 γυναίκες και 274 παιδιά!! Οι εικόνες ανθρώπων που μέχρι πρότινος ζούσαν αξιοπρεπώς, και που σήμερα κοιμούνται στα παγκάκια, που ψάχνουν στα σκουπίδια των λαϊκών αγορών ή στους κάδους απορριμάτων για να αποκομίσουν το γεύμα της ημέρας τους είναι πια μια φρικτή πραγματικότητα...
Και εμείς συνεχίζουμε ακόμη να πιστεύουμε σε τηλεμαραθώνιους που μάλλον είναι άλλο ένα κόλπο για να μας τα πάρουν και να χοντρήνουν ακόμη περισσότερο οι προδότες των ονείρων μας!
Δεν δίνω πια δεκάρα σ' αυτού του είδους τις στημένες, χλιδάτες και αστραφτερές τελετές των τηλεμαραθωνίων που πολυτελείς τηλεπερσόνες παροτρύνουν με δήθεν πόνο ψυχής να δώσουμε τον οβολό μας για να πάει στα ... αζήτητα!
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!! Ο καθένας ας στρέψει το βλέμμα  δίπλα του, και είμαι σίγουρη ότι θα δει που πρέπει να δώσει τον οβολό του και ποιόν να βοηθήσει για να πιάσει τόπο!

Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

vlahata samis: ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Η ΓΕΦΥΡΑ ΔΕΒΟΣΕΤ!!!

vlahata samis: ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Η ΓΕΦΥΡΑ ΔΕΒΟΣΕΤ!!!: Και τώρα που έπεσε η γέφυρα και σας έφυγε το άγχος αγαπητοί...ανεύθυνοι, μπορείτε να αφοσιωθείτε στην προετοιμασία του χριστουγεννιάτικου ...

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Επίσκεψη Biden...



Ο αντιπρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών αφού επισκέφτηκε την γείτονα όπου έριξε και μερικά φληναφήματα για το άνοιγμα της σχολής της Χάλκης, έρχονται εκλογές στην πατρίδα του και πρέπει να χαϊδέψει τα αυτιά των ελληνοαμερικανών ψηφοφόρων, ήλθε και στην Ελλάδα to take a leak. Κατα την επίσκεψη του θα συναντήσει ή συνάντησε ήδη τους Παπούλια, Παπαδήμο Yorgo και Αντώνη. Δεν συναντά τον Καρατζαφέρη υπακούοντας στους κύκλους που τρέφουν αταβιστικό μίσος κατά την Ελλάδος.. Πώς είναι δυνατόν να συναντήσει τον Καρατζαφέρη που πρίν από μερικά χρόνια το όνομα του φιγουράριζε στις “εκθέσεις” του State Department σαν εθνικιστής.

Είναι δικαίωμα του αντιπροέδρου των ΗΠΑ να συναντά όποιον θέλει. Εκείνο το οποίο είναι κατακριτέο είναι η στάση των άλλων εταίρων της κυβέρνησης που σιώπησαν. Κυβέρνηση που σέβεται τον ευατό της και έχει κάποια υπερηφάνεια θα έπρεπε να λάβει θέση και να ζητήσει οι συναντήσεις να περιλαμβάνουν όλους τους κυβερνητικούς εταίρους. Σε μία χώρα που θέλει να λέγεται χώρα πρέπει να κρατάει την agenda στα χέρια της, όχι απλά παθητικά να τρώει ένα χαστούκι στο ένα μάγουλο και να γυρίζει και το άλλο. Χαστούκι στον πολιτικό κόσμο είναι η άρνηση του κυρίου Biden να συναντήσει τον αρχηγό του ΛΑΟΣ. Ο κύριος Biden με τον τρόπο του είπε. Εσεις ιθαγενείς κάνετε ότι θέλετε στο τσαντίρι σας, εγώ είμαι ο ρυθμιστής και διαλέγω ποιούς και ποιόν θέλω να συναντήσω γιατί έτσι μου αρέσει.

Θα θυμηθούμε ένα άλλο περιστατικό. Το 1985 ο πρόεδρος των ΗΠΑ Reagan θα επισκεπτόταν την Γερμανία στα πλαίσια της συνάντησης G7. Το πρόγραμμα περιλάμβανε κατάθεση στεφάνου στο νεκροταφείο Bitburg όπου ήταν θαμμένοι άνδρες των Waffen-SS. Αμέσως άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου. Αρθρα, επιστολές, και κάθε είδους πιέσεις, απο τους ίδιους κύκλους που υπαγόρευσαν ποιούς θα συναντήσει ο Biden στη Ελλάδα ζητούσαν την ακύρωση της κατάθεσης στεφάνου στο νεκροταφείο. Ο καγκελάριος της Δ. Γερμανίας Kohl με θάρρος είπε τότε ότι η κατάθεση στεφάνου θα γίνει γιατί τυχόν ακύρωση θα προσβάλει τον γερμανικό λαό, θα προτιμούσε να ακυρωθεί η επίσκεψη Reagan παρά να προσβάλει τον λαό του.

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Ελληνικό αλφάβητο ΙΙΙ.ΘΕΟΣ και ΘΕΟΕΙΔΗΣ.Πγκόσμια πρώτη, όπως πάντα

Αγαπητοί φίλοι
Η προσπάθεια μου να σας προσφέρω κάποιες μικρές γνώσεις συνεχίζεται έστω και με χρονικά κενά. Σήμερα θα λύσουμε μια ακόμη παρεξήγηση ελπίζοντας να γίνω λίγο πιο κατανοητός.
Όπως σας είπα η Ομηρική γλώσσα είναι περιγραφική αποτελούμενη από γράμματα-εικόνες-έννοιες. Σε παλαιότερο άρθρο σας είχα μιλήσει για το ΚΥΑΝΕΑΙ. Αυτή η "λέξη"(καλύτερα σύμπλεγμα)-εικόνα αναφέρεται στο ακραίο χρώμα,χαμηλή συχνότητα, του ορατού φάσματος το ΚΥΑΝΟ. Το σύμπλεγμα αυτό περιγράφει επακριβώς το οπτικό αυτό φαινόμενο.
Αντίθετα το σύμπλεγμα ΕΡΥΘΡΟΝ(Ιλιάδα 19,στίχος 38 "ΝΕΚΤΑΡ ΕΡΥΘΡΟΝ") προσδιορίζει ακριβώς το έτερο ακραίο χρώμα,υψηλή συχνότητα, του οπτικού φάσματος. Το ΕΡΥΘΡΟ.
Αυτό βέβαια θα μπορούσε να το ισχυρισθεί ο κάθε ένας μια και είναι από τις έννοιες που έφτασαν ως τις ημέρες μας. Όμως δεν είναι αυτή η νέα πληροφορία. Ακριβώς επειδή οι έννοιες είναι συμπλέγματα κάποιες έννοιες αποδίδονται και με έναν δεύτερο τρόπο ή τουλάχιστον υπονοούνται με έναν δεύτερο τρόπο. Το γιατί χρησιμοποιείται πότε ο ένας και πότε ο άλλος αυτό μου είναι άγνωστο αλλά ας μπούμε στον δεύτερο αυτό τρόπο απόδοσης του κόκκινου χρώματος.
Όπως ήδη ξέρουμε το ΚΟΚΚΙΝΟ χρώμα είναι το ανώτερο χρώμα του ΟΠΤΙΚΟΥ φάσματος. Έτσι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι χρησιμοποίησαν και αυτόν τον χαρακτηρισμό για να αποδώσουν ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό αυτό της επιδερμίδας του προσώπου.
Όπως όλοι γνωρίζουμε κάποιο τμήμα του ανθρώπινου πληθυσμού παρουσιάζει μια ερυθρή εντύπωση στο πρόσωπο, όπως οι γνωστοί μας ερυθρόδερμοι αλλά και άλλες πληθυσμιακές ομάδες, το ίδιο χαρακτηριστικό για παράδειγμα, μπορούμε να αποδώσουμε και στους κατοίκους της Βόρειας Ευρώπης όπως βέβαια και τμημάτων της Ασίας. Πώς λοιπόν θα μπορούσε κάποιος όπως ο Όμηρος να αποδώσει το χαρακτηριστικό αυτό κρατώντας τον ακριβή περιγραφικό του τρόπο γραφής;
Αυτό βέβαια το ερώτημα δεν μπορούσα να το θέσω μια και δεν γνώριζα όλες τις παραμέτρους. Έτσι έμενε σκοτεινή η απάντηση σ' ένα μη διατυπωμένο ακόμη ερώτημα. Όλα αυτά βέβαια άλλαξαν μόλις σήμερα όταν κατάλαβα τι ήθελε η καλή μου Μούσα να δω και τόσες ημέρες στριφογύριζε κάτι απροσδιόριστο στο μυαλό μου. Ξαφνικά κάνοντας τους σωστούς συνδιασμούς βρέθηκα μπροστά στην απρόσμενη αλήθεια που δεν μπορούσα να δω.
Η συνέχεια στο http://operiplous.blogspot.com

Ο Γιώργος Φακίτσας κάνει τις αναλύσεις του για τα τρέχοντα πολιτικά θέματα της χώρας μας στο...

Επισκεφτείτε το.!

Οι φίλοι μας. Επισκεφτείτε τους.!!

lavalife contatore visite website counter
Besucherzahler russian girls
website counter

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

  © Modified by Pentaedron 2009

Back to TOP